Regulamin

 rezerwacji i krótkoterminowego najmu lokali – APARTAMENTY PONIATOWSKIEGO, należących do P25  Sp. z o.o.  w Przemyślu.


 

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE


 

Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki Klienta oraz P25 Sp. z o.o., wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie - XII Wydział Gospodarczy  Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000937079, NIP 7952566965, a także zasady płatności, reklamacji, odpowiedzialności oraz warunki rezerwacji.

Regulamin stanowi integralną część umowy krótkoterminowego najmu lokalu zawartą poprzez portal booking.com lub przez stronę internetową przemyslapartamenty.pl, natomiast dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu, z treścią którego Klient ma możliwość zapoznania się pod adresem elektronicznym https://przemyslapartamenty.pl/regulamin, a którego akceptację potwierdza stosownym oświadczeniem na formularzu rezerwacji.

Ilekroć w treści Regulaminu mowa jest o:

Kliencie – należy przez to rozumieć osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu kodeksu cywilnego, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną, o której mowa w art. 331 k.c., będącą stroną umowy o najem krótkoterminowy lokalu oferowanego przez P25 Sp. z o.o.

APARTAMENTY PONIATOWSKIEGO - należy przez to rozumieć Usługodawcę tj. P25 S.p. z o.o. z siedzibą w Przemyślu przy ul. Aleksandra Fredry 1 / 11, 37-700 Przemyśl.

Serwis Internetowy – należy przez to rozumieć stronę internetową: www.przemyslapartamenty.pl, której właścicielem jest P25 Sp. z o.o.  oraz zawartą na niej platformę rezerwacyjną,

Umowa – należy przez to rozumieć ogół wzajemnych praw i obowiązków stron wynikających z umowy najmu krótkoterminowego lokali oferowanych przez P25 Sp. z o.o.

Całkowita Cena Usługi – należy przez to rozumieć kwotę wskazaną podczas procesu rezerwacji, obejmującą wszelkie należności wynikające z zawartej Umowy,

Apartament - należy przez to rozumieć umeblowany i wyposażony lokal, szczegółowo opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej www.przemyslapartamenty.pl który Klient wynajmuje na pobyt czasowy.


 

§ 2

PRZEDMIOT UMOWY

 

Przedmiotem Umowy jest krótkoterminowy najem wyposażonego i umeblowanego apartamentu, oferowanego przez P25 Sp. z o.o. za pośrednictwem Serwisu Internetowego lub portali pośredniczących przy zawieraniu umów ze Spółką, w szczególności na portalu www.booking.com.

P25 Sp. z o.o. zobowiązany jest do udostępnienia Klientowi lokalu zgodnego z opisem zawartym w Serwisie Internetowym lub portalu pośredniczącym przy zawieraniu umów, w terminach określonych w rezerwacji, a Klient zobowiązany jest do zapłaty Całkowitej Ceny Usługi określonej w procesie rezerwacji.

Dokonanie rezerwacji przez Klienta za pośrednictwem Serwisu Internetowego lub portalu pośredniczącego przy zawieraniu umów z P25 Sp. z o.o.  jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz z zawarciem Umowy o krótkoterminowy najem lokalu pomiędzy Klientem,  a Apartamenty Poniatowskiego.


 

§ 3

REZERWACJA I ZASADY PŁATNOŚCI

 

W procesie rezerwacji Klient wybiera lokal oferowany przez P25 Sp. z o.o. za pośrednictwem Serwisu Internetowego lub portalu pośredniczącego przy zawieraniu umów, a następnie dokonuje rezerwacji lokalu poprzez wypełnienie wirtualnego formularza rezerwacji dostępnego w Serwisie Internetowym lub portalach pośredniczących przy zawieraniu umów bądź dokonuje rezerwacji telefonicznie pod numerem telefonu +48 503 333 779

Klient dokonuje rezerwacji poprzez wskazanie pod ofertą zawartą w Serwisie Internetowym lub portalu pośredniczącym konkretnej daty rozpoczęcia pobytu i konkretnej daty zakończenia pobytu. Pobyt liczony jest w dniach. W razie dokonania rezerwacji telefonicznie dokonanie rezerwacji dokonane jest po otrzymaniu od P25 Sp. z o.o. potwierdzenia rezerwacji na adres elektroniczny Klienta.

Każdy z oferowanych lokali jest przeznaczony do zamieszkania maksymalnie przez liczbę osób wskazanych w formularzu rezerwacji. Liczba osób mających przebywać w lokalu wskazywana jest przez Klienta w trakcie rezerwacji: w formularzu rezerwacji lub telefonicznie. Liczba ta nie może przekraczać ilości maksymalnie przeznaczonej dla danego lokalu. Pobyt w lokalu większej liczby osób niż wskazanych w formularzu rezerwacji, lub jak ustalono telefonicznie, musi być uzgodniony bezpośrednio z P25 Sp. z o.o. przed rozpoczęciem pobytu i może powodować wzrost ceny lokalu albo odmowę jego rezerwacji.

Potwierdzenie rezerwacji następuje poprzez doręczenie na adres poczty elektronicznej, wskazanej przez Klienta podczas procesu rezerwacji, wiadomości z informacją o potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji, określeniu Całkowitej Ceny Usługi, akceptacji postanowień Regulaminu oraz dacie rezerwacji oraz podanym rachunkiem bankowym, na który Klient zobowiązany jest uiścić przelewem poprzez płatność online (Przelewy 24).

Brak wpłaty, o której mowa w ust. 4 w terminie 3  dni kalendarzowych od daty dokonania rezerwacji spowoduje, że rezerwacja zostanie anulowana (nastąpi odstąpienie od umowy, bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu do spełnienia świadczenia), przy czym gdy rezerwacja następuje na trzy dni przed pobytem lub w dniu pobytu, każdorazowo płatność całości wartości usługi powinna nastąpić od razu, najpóźniej przed rozpoczęciem pobytu lub jeśli ustalono inaczej, najpóźniej przy zameldowaniu gotówką.

P24 Sp. z o.o. każdorazowo po otrzymaniu zapłaty wystawia fakturę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Faktura wysyłana jest w formie elektronicznej na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.

Klient zobowiązany jest do przekazania informacji niezbędnych do procesu rezerwacji (w szczególności imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu kontaktowego, adresu poczty elektronicznej), jednocześnie składając oświadczenie, że są prawdziwe.


 

§ 4

WARUNKI POBYTU

 

Pobyt w lokalu rozpoczyna się nie wcześniej niż o godzinie 14.00 pierwszego dnia określonego  w Umowie i kończy ostatniego dnia o godzinie 11:00.

Zameldowanie i wymeldowanie w apartamentach odbywa się może bez osobistej obecności osób obsługujących Apartamenty Poniatowskiego.

W dniu rozpoczęcia pobytu, nie później niż do godz. 13:00 Klient otrzyma kody dostępu do apartamentu. Kody zostaną przesłane na wskazany przez Klienta adres email i sms na podany numer telefonu.

Klucze do apartamentu w dniu rozpoczęcia pobytu będą znajdować się w sejfie na klucze, oznaczone nr apartamentu lub będą przekazywane przez osobę obsługującą apartamenty.

Opuszczenie lokalu po godzinie 11:00 ostatniego dnia pobytu możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu i otrzymaniu zgody  P25 Sp. z o.o. Po przekroczeniu godziny opuszczenia lokalu, wskazanej powyżej P25 Sp. z o.o. ma prawo naliczyć opłatę dodatkową, w związku z przedłużeniem pobytu w wysokości 30 zł, za każdą rozpoczętą godzinę pobytu. Płatność z tytułu przedłużenia pobytu zostanie uiszczona przez Klienta z chwilą wykwaterowania się z apartamentu.

W lokalu obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22.00 do 6.00. Ponadto Klient zobowiązuje się do przestrzegania przepisów PPOŻ.

Zameldowanie Klienta w godzinach 22.00 – 24:00 jest możliwe za uprzednim poinformowaniem i wyrażeniu zgody przez P25 Sp. z o.o.

W dniu zameldowania i przekazania kluczy do lokalu P25 Sp. z o.o.  jest uprawniony do zażądania od Klienta okazania jego dowodu osobistego lub paszportu w celu spisania danych osobowych Klienta.

Klient zobowiązany jest korzystać z lokalu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, postanowieniami Regulaminu i zasadami współżycia społecznego, w szczególności w sposób niezakłócający spokoju osób trzecich, w tym osób zamieszkałych w sąsiednich apartamentach.

P25 Sp. z o.o. przysługuje prawo do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy Klient, osoby przebywające w apartamencie, zachowuje się w sposób agresywny,  lub w sposób zakłócający spokój osób trzecich, w tym osób przebywających w sąsiednich apartamentach.

W przypadku powzięcia informacji o których mowa w ust. 10, P25 Sp. z o.o.  jest uprawniony do wezwania właściwych służb publicznych do lokalu w celu zbadania okoliczności zaistniałych w lokalu.

W oferowanych przez P25 Sp. z o.o. lokalach obowiązuje całkowity zakaz palenia, wyrobów tytoniowych (papierosów elektronicznych).

W razie naruszenia zakazu określonego w ust. 12, P25Sp. z o.o. może nałożyć na Klienta opłatę w wysokości 300 zł., co nie ogranicza możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.

Klient zobowiązany jest do dbania o lokal z zachowaniem należytej staranności, w szczególności zobowiązany jest do zamykania drzwi wejściowych lokalu w czasie swojej nieobecności, a także do nie wynoszenia rzeczy będących na wyposażeniu lokalu poza jego obszar. Wszelkie usterki znajdujące się w lokalu, Klient zobowiązany jest zgłaszać niezwłocznie P25 Sp. z o.o.

P25 Sp. z o.o. powinna wydać Klientowi lokal w stanie przydatnym do umówionego użytku i utrzymywać go w takim stanie przez czas trwania najmu. Drobne nakłady połączone ze zwykłym używaniem lokalu obciążają P25 Sp. z o.o.


 

§ 5

REZYGNACJA Z REZERWACJI

 

Brak płatności, o których mowa w § 3 ust 5  Umowy poczytywana jest za niewykonanie zobowiązania w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

W każdym czasie, przed uzgodnionym terminem pobytu, Klient ma prawo odstąpienia od Umowy. W przypadku rezygnacji Klienta z pobytu do 3 dni przed ustalonym dniem pobytu, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów rezygnacji z pobytu w wysokości  ceny pobytu za jedną dobę Całkowitej Ceny Usługi (opłaty rezerwacyjnej). Wpłacona przedpłata po potrąceniu kosztów anulacji zostanie zwrócona Klientowi w terminie do 14 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji.

Anulowanie rezerwacji po terminie ustalonym w ust. 2,  w dniu ustalonego pobytu lub niepojawienie się w obiekcie w dniu ustalonego pobytu spowoduje, że P25 Sp. z o.o. obciąży Klienta kosztami anulacji w wysokości:

100% Całkowitej Ceny Rezerwacji w przypadku dokonania rezerwacji do dwóch dni pobytu,

50 % Całkowitej Ceny Rezerwacji w przypadku dokonania rezerwacji od trzech dni pobytu. Wpłacona przedpłata po potrąceniu kosztów anulacji zostanie zwrócona Klientowi  w terminie 14 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji.

Zmiana terminu rezerwacji lub zmiana wybranego w procesie rezerwacji lokalu możliwa jest wyłącznie za porozumieniem stron. Klient ma prawo do zmiany terminu pobytu, pod warunkiem, że zmiana taka zostanie dokonana co najmniej na 7 dni przed terminem przyjazdu oraz gdy apartament jest dostępny w nowym zaproponowanym terminie. Dopuszczalna jest zmiana złożonej rezerwacji w zakresie okresu pobytu lub liczy osób w  apartamencie. W takim wypadku zmiana terminu rezerwacji nie podlega dodatkowej opłacie.

Przedłużenie pobytu poza okresem wskazanym w rezerwacji, Klient powinien zgłosić najpóźniej na dzień przed końcem pobytu. W przypadku braku dostępności apartamentu Klient jest zobowiązany opuścić i opróżnić apartament.

W przypadku sytuacji, w której P25 Sp. z o.o., z przyczyn od niego niezależnych, zmuszony jest zmienić istotne warunki umowy przed rozpoczęciem pobytu, w szczególności zmienić zarezerwowany lokal lub termin rezerwacji, niezwłocznie zawiadamia o tym Klienta, który powinien niezwłocznie poinformować P25 Sp. z o.o., czy  akceptuje proponowaną zmianę Umowy lub odstępuje od Umowy, co wiąże się z niezwłocznym zwrotem na rzecz Klienta wszystkich wniesionych świadczeń.

W razie stwierdzenia przez P25  Sp. z o.o. uszkodzeń w lokalu, których nie odnotowano przy zameldowaniu, Klient obowiązany jest do pokrycia wartości szkody w dniu wymeldowania.


 

§ 6

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

 

P25 Sp. z o.o. odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy, chyba że niewykonanie lub nienależyte jej wykonanie jest spowodowane wyłącznie działaniem lub zaniechaniem Klienta.

Klient odpowiedzialny jest za wszelkiego rodzaju szkody powstałe w lokalu lub w częściach wspólnych budynku w szczególności dotyczące wyposażenia oraz elementów stałych, spowodowane działaniem/zaniechaniem Klienta lub działaniem/zaniechaniem osób, które przebywały w lokalu lub w budynku podczas okresu pobytu Klienta, o których informuje P25 Sp. z o.o. w ciągu 1 dnia od powstania szkody.

Klient nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w skutek siły wyższej.

W przypadku utraty kluczy do drzwi wejściowych apartamentu, Klient zobowiązany jest do zapłaty na rzecz P25 Sp. z o.o. opłaty dodatkowej (kary umownej) w kwocie 200 złotych.


 

§ 7

REKLAMACJA

 

W przypadku stwierdzenia niezgodnego z Umową świadczenia usług, wszelkie reklamacje Klient powinien zgłosić P25 Sp. z o.o. na piśmie (na adres P25 Sp. z.o.o. ul. Aleksandra Fredry 1 / 11, 37-700 Przemyśl) lub w formie elektronicznej (na email: rezerwacje@przemyslapartamenty.pl) w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zakończenia pobytu.

P25 Sp. z o.o. rozpatrzy  reklamację w terminie 21 dni od jej otrzymania, o czym informuje Klienta  w tej samej formie: pisemnej lub elektronicznej.


 

§ 8

ZWIERZĘTA

 

P25 Sp. z o.o. udziela zgody na pobyt zwierząt  domowych w apartamentach, co wymaga poinformowania Spółki o przybyciu Klienta wraz ze zwierzęciem.

Za pobyt zwierzęcia w apartamencie Klient zobowiązany do zapłaty na rzecz P25 Sp. z o.o. kwoty 50 zł za dobę.

W obiekcie psy muszą być wyprowadzane na smyczy, pod opieką właściciela. Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie obiektu,  a także w jego otoczeniu. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę.

Zwierzęta nie powinny być pozostawiane same w apartamentach, jeżeli w tym czasie mogłyby zakłócać spokój pozostałym Klientom.


 

§ 9

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

W kwestiach nieuregulowanych zastosowanie znajdują przepisy kodeksu cywilnego.

Klient oświadcza, że został poinformowany o treści art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zgodnie z którym w przypadku umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, konsumentowi nie przysługuje przewidziane w art. 27 tej ustawy prawo do odstąpienia od umowa zawartej na odległość.

Poprzez dokonanie rezerwacji i zaakceptowania treści regulaminu Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez P25 Sp. z o.o. danych osobowych w szczególności: imię  i nazwisko, adres zamieszkania nr PESEL, NIP, nr telefonu, adres e-mail niezbędnych w celu procesu rezerwacji, wykonania umowy najmu krótkoterminowego, zgodnie z klauzulą informacyjną podaną na stronie www.przemyslapartamenty.pl

Wszelkie spory pomiędzy P25 Sp. z o.o. a Klientem będą rozpatrywane zgodnie z przepisami prawa polskiego przez właściwy sąd powszechny w Polsce. 

 

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

KLAUZULA INFORMACYJNA ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH

 

Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.1, dalej RODO, realizując przysługujące Państwu prawa na podstawie Art. 13 RODO informujemy:

 

Administratorem Państwa danych osobowych w sprawach realizacji rezerwacji apartamentu na portalu booking.com lub przez stronę internetową www.przemyslapartamenty.pl, jest P25 Sp. z o.o. z siedzibą w Przemyślu, ul. Fredry 1/11, 37-700 Przemyśl. Mogą Państwo kontaktować się z przedstawicielem Administratora danych mailowo na adres rezerwacje@przemyslapartamenty.pl lub telefonicznie pod  nr telefonu 503 333 779
 

  1. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie udzielonej zgody oraz w celu rezerwacji apartamentu i świadczenia usług związanych z krótkoterminowym najmem lokali oferowanych przez P25 Sp. z o.o.
     
  2. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Państwa dane mogą być przekazywane podmiotom, które na podstawie odrębnych umów z Administratorem danych osobowych realizują zobowiązania umowne (booking.com, airbnb.pl), jak również w sytuacji kiedy obowiązek udostępniania danych osobowych wynika z przepisów prawa, osobom upoważnionym – pracownikom, którzy wykonują swoje obowiązki w zakresie, określonym w pkt 1, 
  3. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umów, oraz w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń związanych z zawarciem umowy na drodze postępowania sądowego oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa w zakresie przepisów prawa podatkowego.
  4. Podanie danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny, jednakże niezbędne do zawarcia umowy i wykonania jej postanowień. Konsekwencją niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych lub niewskazanie danych osobą będzie brak możliwości zawarcia umowy najmu krótkoterminowego.
  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo do żądania sprostowania danych osobowych,
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),
    4. prawo do żądania ograniczenia danych osobowych,
    5. prawo do przenoszenia danych,
    6. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  6. Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody na udostępnienie danych osobowych 
    w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania , którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującymi przepisami.
  7. W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

 

 

Twoje dane uzyskaliśmy :
 

  1. W przypadku danych osobowych wskazanych na stronie internetowej Administratora, na podstawie udzielonej przez ciebie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  2. W przypadku danych osobowych wskazanych w formularzu rejestracji na portalu: booking.com 
     

Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony Państwa danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

Booking engine HOTRES.pl
Rezerwacja